عكسهاي خريد جهيزيه


با تو عشق اغاز شد

چه كسي ميخواهد من و تو ما نشويم خانه اش ويران باد

اينم چيزايي كه خريدم

وقتي تو خونه خودم اينا رو تجسم ميكنم.............. .واي كه چقدر قشنگه

=========================

توجه نوشت: اشتباه نوشتم سيني رو سينكي  بايد مينوشتم ابكش رو سينكي..يه وقت فكر بد نكنيد

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
رمز داره.هر كي رمز خواست : 1بايد تو ليست لينكام باشه يا لينكم كرده باشه نظر بزاريد تا رمز رو بهتون بگم

نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت17:52---23 آذر 1391
واااااااااااااااای مباررکه



وبلاگتم خیلی قشنگه
پاسخ:مرسي عزيزم


سنا
ساعت0:55---21 آذر 1391
پاسخ:سنا جونم مرســــــــــــــــــــي عزيزم. خيلي خوشحالم كردي .ممنونم.
پاسخ:نميدونم چرا وقتي جواب نظرت رو ميدم خود نظرت پاك ميشه :( ببخشيد عزيزم تازه كارم هنوز بلد نيستم كامل.بازم بابت اون نظر قشنگت ممنونم عزيزم


♡ ツنــــ خ و ســ وزن
ساعت12:35---20 آذر 1391
خیلی خوشگلن عزیزم


مبارکت باشهپاسخ:مرسي سوزن جونم .اميدوارم خونه ي ما هم مثه خونه ي شما يه خونه ي ارامش واقعي باشه


سنا
ساعت12:06---20 آذر 1391
گلم به منم رمز میدیپاسخ:واست خصوصي كردم رمز رو سنا جان.

سارا
ساعت11:22---20 آذر 1391
سلام خانمی.... مبارکت باشه عزیزم

بسلامتی و دل خوش استفاده کنی

عزیزم کدوم شهر زندگی میکنی؟
پاسخ:مازندرانم عزيز


گمبلی
ساعت9:00---20 آذر 1391
سلامممممممممممم مرسی که به وبلاگ ما قدم رنجه فرمودید پاسخ:حتما عزيزم برات خصوصي كردم .نظرتو بعد ديدنش بهم بگيااااااااا

سارا
ساعت16:43---18 آذر 1391
عزیزم من رمز میخوام... دلم میخواد عکسای جهیزیت رو ببینم اگه ایراد نداره برام خصوصی بذار

سارا
ساعت15:46---18 آذر 1391
سلام خانومی

از آشناییت خوشحالم

بهم سر بزن خوشحالم میکنی

اگه هم با تبادل لینک موافق بودی بهم بگو
پاسخ:سلام سارا جان.حتما بهت سر مبزنم.موافقم خانمي.لينكت ميكنم


♡ ツنــــ خ و ســ وزن
ساعت14:12---18 آذر 1391
حالا من رمز میخوام

لینکدونیم هم گودری ه و کلی باید زمان بذارم تا به لینکا اضافه ات کنم

باید چیکار کنم خووووووووووپاسخ:عزيزم چطوري بايد رمز رو بهت بدم؟؟خصوصي كنم برات؟


سحر
ساعت23:00---17 آذر 1391
عزيزم مباركت باشه خانمي

وندا91
ساعت12:37---17 آذر 1391
سلام نفس جان من ندیدم خریدهاتو اما ایشالا مبارکت باشه و بسلامتی استفاده کنی

مادر بزرگم همیشه میگه هرچیزی نو میخرید بهش سوره قدر را بخونید تا مبارک باشه
پاسخ:مرسي وندا جان ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 17 آذر 1391برچسب:,سـاعت 11:18 قبل از ظهر نويسنده خانمي| |

khanoomi